1. JAK U LIŠEK NAKUPOVAT?
Říká se, že lišky jsou pěkně mazané, ale my se snažíme být chytré, ale hlavně co nejvíc férovější a chceme Vám vyjít vstříc. Samozřejmě se řídíme platnými zákony ČR. Níže jsme Vám stručně a jednoduše popsali, jak to u nás chodí, jak nakupovat a jaké jsou Vaše nejčastější dotazy.
2. KDY SVÉ VĚCI OBDRŽÍM?
U každého produktu je napsán aktuální stav
- Skladem – produkt odesíláme do dvou pracovních dnů od přijetí platby, v případě dobírky doba vychystání a zaslání je stejná
- Produkt na objednávku – protože se snažíme minimalizovat skladové zásoby a chceme Vám vyjít vstříc – úpravou délky, volbou barevností, převážná většina oblečení je tvořena až na základě objednávky. Pokud všechny detaily jsou dohodnuty, oděv je nastříhán, předán na šicí dílnu k šití a doplnění všech detailů, které dělají ten pravý celek. Vše je pak pečlivě zabaleno a přichystáno k zaslání. Celý tento proces trvá 10 pracovních dnů.
- Pakliže máte více produktů, kde máte část skladem a některé na objednávku, kontaktujeme Vás osobně a individuálně se domluvíme na zaslání.
3. JAK MŮŽU ZAPLATIT?
Pokud produkty zasíláme poštou, tak klasicky – nejrychlejší a bezpečný způsob kartou formou GoPay a pak taky bankovním převodem (nezapomeňte na variabilní symbol, pokud platíte z účtu, který není s Vaším jménem, dopište jej do poznámky) nebo dobírkou při převzetí, tato služba je ale zpoplatněna.
V případě, že si balíček vyzvedáváte osobně, pak hotově.
4. JAK BALÍČKY ZASÍLÁME?
Námi oblíbenou Zásilkovnou nebo Českou Poštou, aktuální ceny poštovného najdete u objednávky.
Pozn. Zásilkovnou nezáleží na velikosti balíčku, co se týče České Pošty – menší věci můžete zaslat doporučeným dopisem (čepice, nákrčníky jiné doplňky, max. jedny šaty).
5. JAK OBDRŽÍM FAKTURU?
Po zaslání zboží, emailem – protože šetříme lesy ČR - zasíláme informaci ohledně zásilky a přikládáme i fakturu. V emailu nebo uloženou do počítače ji i rychle najdete v případě výměny / vrácení zboží.
6. JE MOŽNÉ SI OBJEDNAT ZBOŽÍ A VYZVEDNOUT OSOBNĚ?
Ano, pro předchozí domluvě na naší dílně v Havířově.
7. MŮŽU SI LIŠČÍ OBLEČENÍ VYZKOUŠET?
Rádi se s Vámi setkáme i osobně, v naší dílně, ateliéru v Havířově … a taky na různých marketech nebo ve spřátelených prodejnách po republice.
8. JAKOU VELIKOST NEJLÉPE ZVOLIT?
U dětí je tento problém minimální, pokud ale víte, že Vaše dítě je užší v pase, má delší nožky, ruce, napište a oblečení přizpůsobíme.
Co se týče dospělých velikostí, nabízíme standardně velikosti S (34, 36), M (38, 40) a L (42, 44). Nicméně volnost u každého modelu se liší podle požadovaného výsledného vzhledu. U všech modelů jsou tabulky, kde najdete rozměry, které odpovídají rozměru výrobku (s tolerancí do 2cm). Nejjednodušší je tedy změřit si Vaše oblíbené mírně elastické triko/ šaty, které Vám sedí a překontrolovat tak rozměry.
9. MŮŽU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT?
Určitě ano, pokud chci objednávku zrušit, popř. nějakým způsobem upravit, přidat produkt – neprodleně nás kontaktujte na email: info@kyskylisky.cz nebo na tel. čísle 725 222 693.
10. MŮŽU ZBOŽÍ VYMĚNIT / VRÁTIT?
Je jasné, že produkty, které sice objednáváte z pohodlí domova nemáte možnost vyzkoušet a tak barva nebo velikost Vám nemusí sedět. Pokud Vámi vybrané produkty nejsou nijak upravovány, tedy pokud není na Vaše přání měněná délka oděvu, rukávu, apod. tak můžete zboží vrátit / vyměnit. Co nejdříve nás kontaktujte (emailem: info@kyskylisky.cz nebo telefonicky: 725 222 693), v případě výměny se domluvíme na dalším postupu, v případě vrácení pak na odplatě částky. Zboží poté zabalte a pošlete NEJPOZDĚJI do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Dominika Kobierská, Kyšky Lišky, Těšínská 181/49, 735 42 Těrlicko a na zásilku napište VÝMĚNA / VRÁCENÍ (zboží s dobírkou nebudeme přijímat).
V případě výměny, budeme se snažit zaslat nové zboží co nejdříve. Náklady spojené s dopravou nevyhovujícího zboží zpět k nám hradí kupující, na druhou stranu na naše náklady Vám nový balíček zašleme my k Vám.
11. JAK ZBOŽÍ REKLAMOVAT?
Na veškeré zboží nakoupené na eshopu Kyšky Lišky se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců Reklamace jsou řešeny dle platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte do balíku, přiložte vytisknutou fakturu, kterou zasíláme emailem, a stručně popište vadu výrobku. Nezapomeňte uvést své aktuální kontaktní údaje (email, telefonní číslo). Takto připravenou zásilku s označením REKLAMACE pošlete bez dobírky na naši adresu: Dominika Kobierská, Kyšky Lišky, Těšínská 181/49, 735 42 Těrlicko.
Po obdržení reklamace Vás budeme v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace s návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží:
- Opraveno a zasláno zpět (v případě odstranitelných vad nezpůsobených uživatelem nebo nesprávným užíváním)- Vyměněno za nové nebo vráceny peníze VYMĚNĚNO ZA NOVÉ, NEBO VRÁCENY PENÍZE (v případě neodstranitelných vad nebo výrobních vad nezpůsobených uživatelem).
V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.
12. JSOU MÉ DATA CHRÁNĚNA?
Bezpečnost Vašich dat je pro nás velmi důležitá a věnujeme jí maximální pozornost. Veškeré informace o tvé osobě používáme pouze pro svoji potřebu a neposkytujeme je v žádné podobě nikomu jinému. K informacím obsahujícím tvé osobní údaje mají přístup pouze oprávněné osoby, které jsou povinny dodržovat zákonem stanovené povinnosti a postupy. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy Vaše data související s nákupem na Kyšky Lišky důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více informaci v sekci: Ochrana osobních údajů.
V Havířově, dne 01.10.2021